angularjs - Error after deploying to heroku nothing is showing on the browser. Mean stack -


i have .gitignore files, don't know if problem copied chrome console, app deployed on heroku when open browser shows empty white page, following error getting, missing?? included app.js file.

        uncaught syntaxerror: unexpected token <    angular.min.js:1         angular-route.min.js:7 uncaught typeerror: cannot read property 'module' of undefined             @ angular-route.min.js:7             @ angular-route.min.js:13         angular-sanitize.min.js:10 uncaught typeerror: cannot read property '$$minerr' of undefined             @ angular-sanitize.min.js:10             @ angular-sanitize.min.js:14         ui-bootstrap-custom-0.12.0.min.js:8 uncaught referenceerror: angular not defined             @ ui-bootstrap-custom-0.12.0.min.js:8         ui-bootstrap-custom-tpls-0.12.0.min.js:8 uncaught referenceerror: angular not defined             @ ui-bootstrap-custom-tpls-0.12.0.min.js:8         bookface.min.js:1 uncaught referenceerror: angular not defined             @ bookface.min.js:1             @ bookface.min.js:1    ____________________________________________________________________     require('dotenv').load();     var express = require('express');     var path = require('path');     var favicon = require('serve-favicon');     var logger = require('morgan');     var cookieparser = require('cookie-parser');     var bodyparser = require('body-parser');     var passport = require('passport');     require('./app_api/models/db');     var uglifyjs = require("uglify-js");     var fs = require('fs');      require('./app_api/config/passport');      var routes = require('./app_server/routes/index');     var routesapi = require('./app_api/routes/index');     //var users = require('./app_server/routes/users');      var app = express();      // view engine setup     app.set('views', path.join(__dirname,'app_server', 'views'));     app.set('view engine', 'jade');       //uglifing , saving new file.     var appclientfiles = [       'app_client/app.js',       'app_client/home/home.controller.js',       'app_client/about/about.controller.js',       'app_client/auth/login/login.controller.js',       'app_client/auth/register/register.controller.js',       'app_client/bookdetail/bookdetail.controller.js',       'app_client/reviewmodal/reviewmodal.controller.js',       'app_client/common/services/authentication.service.js',       'app_client/common/services/bookfacedata.service.js',       'app_client/common/filters/addhtmllinebreaks.filter.js',       'app_client/common/directives/ratingstars/ratingstars.directive.js',       'app_client/common/directives/navigation/navigation.controller.js',       'app_client/common/directives/navigation/navigation.directive.js',       'app_client/common/directives/footergeneric/footergeneric.directive.js',       'app_client/common/directives/pageheader/pageheader.directive.js'     ];     var uglified = uglifyjs.minify(appclientfiles, { compress : false });      fs.writefile('public/angular/bookface.min.js', uglified.code, function (err){       if(err) {         console.log(err);       } else {         console.log("script generated , saved:", 'bookface.min.js');       }     });      // uncomment after placing favicon in /public     app.use(favicon(path.join(__dirname, 'public', 'favicon.ico')));     app.use(logger('dev'));     app.use(bodyparser.json());     app.use(bodyparser.urlencoded({ extended: false }));     app.use(cookieparser());     app.use(express.static(path.join(__dirname, 'public')));     app.use(express.static(path.join(__dirname, 'app_client')));      app.use(passport.initialize());      //app.use('/', routes);     app.use('/api',routesapi);       app.use(function(req, res) {       res.sendfile(path.join(__dirname, 'app_client', 'index.html'));     });      // catch 404 , forward error handler     app.use(function(req, res, next) {       var err = new error('not found');       err.status = 404;       next(err);     });      // error handlers     // catch unauthorised errors     app.use(function (err, req, res, next) {       if (err.name === 'unauthorizederror') {         res.status(401);         res.json({"message" : err.name + ": " + err.message});       }     });      // error handler     app.use(function(err, req, res, next) {       // set locals, providing error in development       res.locals.message = err.message;       res.locals.error = req.app.get('env') === 'development' ? err : {};        // render error page       res.status(err.status || 500);       res.render('error');     });      module.exports = app; 


Comments